Мистецтво спілкування і бренд-менеджменту

1-mini2

На Факультеті дизайну і реклами КНУКіМ відбувся творчий майстер-клас професора Istituto Europeo di Design – Гордона Цезарео на тему «Мистецтво спілкування і бренд-менеджменту».

Гордон Цезарео є стратегічним креативним директором і дизайн-консультантом, що спеціалізується на споживчому брендингу та корпоративній ідентичності. Він працював у Лондоні, Мілані, Токіо і Брюсселі. У сфері споживчого брендингу був відповідальним за створення глобальних споживчих брендів для P&G та інших провідних брендів FMCG у різних категоріях.

2

Організатор цієї надзвичайно цікавої зустрічі – декан Факультету дизайну та реклами КНУКіМ, кандидат історичних наук, доцент Вікторія Василівна Соломатова, яка і представила шановного гостя всім присутнім: «Я щиро вдячна пану Гордону – одному із провідних професорів Європейського інституту дизайну, за те, що він прилетів на крилах мистецтва з Італії і вирішив поділитися своїм безцінним досвідом зі студентами та розширити їхні знання в галузі графічного дизайну. Також хочу повідомити вам чудовою новину про міжнародне співробітництво КНУКіМ з Європейською школою дизайну та відкриття на базі Київського національного університету культури і мистецтв української школи дизайну «Проектуємо майбутнє в світовому просторі»».

Розпочав свій майстер-клас Гордон Цезарео з розповіді про своє життя, роботу пов’язану із творчістю та про те, що взагалі собою являє професія дизайнера.

3

«Важливою річчю в дизайні є «Learning by doing» – навчання у процесі роботи. В італійському дизайні відсутні чіткі правила, але існує певний дизайн-процес, в якому дизайнер має ясно розуміти, що він робить та бачити кінцеву мету запланованого проекту. Справжній професіонал повинен вміти працювати в команді, вчитись обговорювати, ділитись, взаємодіяти, захищати свої ідеї та розуміти, що у дизайні навіть за кожним елементом, за кожною маленькою дрібницею стоїть ціла історія.

Бути дизайнером – це не просто виконувати поставлені замовником вимоги та завдання, це ще й багатогранно мислити, уміти імпровізувати, виходити за рамки звичного та не боятись відстоювати власну думку, щоб творити справжні шедеври».

Під час майстер-класу Гордон представив дивовижні відео-проекти на різну тематику студентів Європейського інституту дизайну, які вже реалізували власні ідеї та забезпечили собі процвітаюче професійне майбутнє. А на прикладі відомого бренду Swarovski пан Цезарео показав студентам Факультету дизайну і реклами КНУКіМ, як може розвиватися бренд, що слід робити, а чого не варто, щоб даний продукт мав успішність та був конкурентоспроможним.

5

Молодь Факультету дизайну і реклами КНУКіМ була дуже вражена зустріччю, оскільки завжди приємно поспілкуватися з гостем, який має неабиякий викладацький досвід, неймовірний талант та творче мислення.

6

КНУКіМівці ще раз впевнились в тому, що обрали потрібну й цікаву професію, яка затребувана у всьому світі та приносить радість і користь суспільству.

Немає коментарів

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>