Українські дизайнери на Paris Design Week 2018

Українські дизайнери на Paris Design Week 2018

6–15 вересня у Парижі проходить щорічний тиждень дизайну Paris Design Week. Українські дизайнери також долучилися до заходу, представивши на головній локації свій проект під назвою DIFFUSION: Знайомтесь.

DIFFUSION: ця назва відображає нинішній стан галузі українського предметного дизайну, якій демонструє взаємопроникнення різних напрямках креативних індустрій, технологій, поєднує традиційні та новітні матеріали. Взаємодія відмінних явищ, необхідність домовлятися та знаходити взаєморозуміння, спрямованість вперед — саме це формує своєрідну екосистему всередині сфери дизайну, що бурхливо розвивається. І кожен з її представників надихає та стимулює один одного.

Учасники проекту — 10 дизайнерів, що працюють у різних напрямках (меблі, освітлення, інтер’єрний декор, фешн, аксесуари), серед яких —  5 переможців всеукраїнського конкурсу та 5 найяскравіших, хто увійшов в short-list за рішенням міжнародного журі у рамках проекту, що реалізується за підтримки Європейського банку реконструкції та розвитку (ЄБРР) і фінансується у рамках ініціативи EU4Business Європейського Союзу.

Костянтин Кофта, засновник бренду KOFTA

Колекція шкіряних рюкзаків IMAGO

 Дизайнер, що не просто створює аксесуари. Попри те, що людина історично використовує шкіру тисячі років, саме Костянтин Кофта відкрив у цьому матеріалі надзвичайні можливості. Кожна річ створена дизайнером в єдиному екземплярі і транслює ідею індивідуальності. «Ми створені такими різними в формах, кольорах, світогляді не для того, щоб одягатися однаково», — вважає Костянтин. Особлива техніка обробки шкіри дозволяє дизайнеру досягати неймовірного результату. Від ефекту дерева, іржавого металу, до рельєфів епохи бароко – завдяки такій реалістичності, вироби Костянтина нагадують більше арт-об’єкти, аніж аксесуари.

Колекція, яку Костянтин представив на виставці PDW18, має назву IMAGO та вражає відтворенням фактури та екзотичних барв тропічних жуків та молюсків. Імаго – це доросла стадія індивідуального розвитку комах, останній етап зростання. Ідея цієї назви полягає в тому, що зрілість не означає вік. Зрілість – це рівень чутливості, а природа не має точки досконалості.

Ігор Скрипник

Колекція світильників «MOON»

Дизайнер меблів та інтер’єру Ігор Скрипник є співзасновником студії Brightmind Architects, серед головних переваг якої – увага до деталей, тактильні відчуття, функціональність та індивідуальність. Ігор вже більше 7 років проектує публічні та приватні простори, та невпинно працює над соціальними проектами та проектами, пов’язаними з розвитком міста та країни. Не дивлячись на основний інтер’єрний напрямок, постійно проявляє  себе в інших сферах, наприклад, в предметному дизайні. Колекція світильників «MOON» – талановите втілення ідеї зміни фаз місяця. У залежності від того, як повернути освітлювальну частину світильника, ефект та інтенсивність освітлення в приміщенні змінюються від прямого світла до розсіяного, відрефлексованого від мідної поверхні. «Місяць» може бути торшером, підвісним світильником або нічником.

Студія Levantin design 

Столик KRATER

Студія Levantin design не тільки випускає оригінальні предмети інтер’єру під власним брендом, але і співпрацює з українськими та іноземними виробниками. Місія Levantin design — показати, що в Україні, незважаючи на відсутність підтримки масового виробництва, все ж таки можна реалізувати найсміливіші ідеї, бо їх потребують люди з незвичайним поглядом на життя. Студія Levantin design брала участь в українських та міжнародних виставках, у тому числі здобула міжнародну премію CIRRINA: DESIGN AND DESIGN INTERNATIONAL AWARD: Book of the Year Vol. 10 2017, Paris, France та перемогла в конкурсі Ukrainian Design: The very best of 2013». Роботи студії були опубліковані на сторінках Elle Decoration, AD magazine, Domus Design, «Салон», Prima interior, NM House, Pink та ін.

На PDW2018 Levantin design демонструє стіл KRATER. «Ми створили предмет з своєрідним шармом, зі строгими цікавими формами, і змогли запустити його у виробництво в незміненому вигляді», – коментує Сергій Львов. Назва KRATER не випадкова, в перекладі з давньогрецького KRATER – це чаша. У цьому випадку чаша, що розміщена під робочою поверхнею стола, нагадує фігурку оригамі та може слугувати прекрасним місцем для відпочинку домашніх улюбленців.

Студія керамічного дизайну Velika Bogaiha («Велика Богаїха»)

У своїй творчості надає перевагу саме ужитковому мистецтву, створюючи оригінальні дизайнерські речі для дому. Переважно це посуд і різні елементи інтер’єрного декору.

Студія утворилася у 2015 році на ентузіазмі двох творчих людей, які намагаються передати через матеріал своє світовідчуття. Техніки обробки кераміки, які використовують автори, екологічні, дуже давні, зараз доволі рідкісні. Серед них чорніння, обварка, вощення, обмолочення. На Paris Design Week дизайнери Іван Івасюк та Маргарита Дем’янець будуть представляти керамічні аксесуари, виконані у техніці чорніння (димлення, smoke firing). Представлена колекція включає в себе поєднання двох матеріалів: кераміки та дерева. Дерев’яні елементи несуть практичну функцію (оберігаючи руки від надмірного тепла) та декоративну, – адже це неймовірно стильне поєднання, коли два матеріали підкреслюють неповторні фактури один одного, будучи такими різними: холодний металевий відблиск кераміки та тепло дерева.

 

Бренд Woolkrafts і Павло Ветров

Київський бренд у співпраці з Павлом Ветровим, триразовим призером найпрестижнішої нагороди в сфері промислового дизайну Red Dot Awards, представили на PDW18 серію пледів із 100% італійської мериносової вовни. Колекція має назву MOODS. При створенні даної роботи, авторів надихало спостереження за людьми, бо у кожному з нас співіснують різні риси. Утім є настрої, які переважають, тому було обрано основні та уособлено їх у пледах, так ніби це людина, яка зараз є поруч із вами з його власними унікальними рисами. А саме: Плед Naughty — коли ти перебуваєш у грайливому настрої і хочеться трохи нахабства. Він грайливий і ризикований. До створення цього пледу дизайнера надихнув портрет Ейнштейна, який прекрасно передає цей настрій. Плед Sensitive — коли ти хочеш мріяти і присвятити себе мистецтву. Він творча натура, яка любить фантазувати та мріяти, і що, як не дощ, завжди підштовхує нас до такого стану. Плед Curious — коли ти чекаєш нових відкриттів. Він дослідник, мандрівник. На втілення цього пледу дизайнера надихнув краєвид із вікна літака. Зрештою, кожен відчуває себе маленьким першовідкривачем, коли летить у нову подорож. Бренд Woolkrafts увійшов у ТОП-100 брендів України за версією журналу ФОКУС (червень, 2018) та відомий своїми пледами з картою Києва та колаборацією з американським ілюстратором Бренданом Монро, який є автором малюнків у головних офісах Facebook, AirBnB у кремнієвій долині та іншими роботами. На кожному пледі завжди зазначено — Proudly from Kyiv. Ukraine.

Детальніше за посиланням : http://artukraine.com.ua/n/ukrainski-dizayneri-na-paris-design-week-2018/#.W5Kr_cAVRPY